Τετάρτη, Ιανουαρίου 09, 2013

Θέλω να θυμηθώ ποιος είμαι….


Θέλω να θυμηθώ ποιος είμαι….

Τι είμαι, και πως έφτασα εδώ; Φταίει το σύστημα για τις ανασφάλειες που νιώθω, η κούραση επειδή δεν έχω πάρε άδεια τόσο πολύ καιρό; Μήπως το ότι κι εδώ μέσα ισιώνουμε τα στραβά όπως όλη η χώρα. Καλά το λέγαν οι παλιοί….ή στραβός είναι ο γιαλός…..ή στραβά αρμενίζουμε! Ίσως πάλι φταίει η αλλαγή του χρόνου που όλοι αρχίσουμε να κάνουμε απολογισμό και επαναπρογραμματισμό.

Ποιος είμαι…… που είναι οι δυνάμεις μου, πνευματικές και σωματικές;

Σκύβω σιγά, αργά και μαζεύω ένα ένα τα μικρά μου κομμάτια ακόμα κι αν η μέση μου πονάει σε κάθε μου σκύψιμο, ακόμα κι αν τα πόδια μου είναι πρησμένα ακόμα κι αν η ψυχή μου χύνεται λίγο λίγο και έτσι χρωματιστή και υγρή να στάζει από το μέτωπό μου θυμίζοντας μου τα όνειρά μου.

Θέλω να αγκαλιάζω την οικογένεια μου πιο συχνά και να γελάμε τόσο πολύ που να πονούν τα μαγουλά μας, θέλω να σφίξω τη γυναίκα μου τόσο πολύ που να ρουφάω κάθε της ανάσα. Θέλω να τραγουδήσω με τους φίλους μου δυνατά που να μας ακούσει όλη η γειτονιά. Θέλω να θυμηθώ ποιος είμαι….θέλω να ακούω Χαρούλα και να δυναμώνω το ράδιο όταν ακούω το «να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει…», να ξεχνιέμαι στις χαραυγιές του Χαρούλη ξανά και ξανά….. να γεμίσω πάλι με κείμενα το blog μου, να παίξω μουσική, να γευτώ, να μυρίσω, να ακουμπήσω, να διδάξω και να διδαχτώ …..

Θέλω να θυμηθώ ποιος είμαι…..ακόμα κι αν χρειάζεται λοτούς μην ξαναφάω. Ποιος είμαι λοιπόν; Τι είμαι; 

1 σχόλιο:

den_lew_tipota είπε...

Είμαστε όσα θέλουμε και όσα φοβόμαστε φίλε μου.....
Ξέρεις τι θες...άρα ξέρεις που πρέπει να πας...
Ξέρεις τους φόβους σου, άρα μπορείς να γίνεις δυνατότερος δαμάζοντάς τους...
Στο είπα και πριν και στο ξαναλέω..πιστεύω σε σένα!
Θα τα καταφέρεις....ήδη έκανες μια αρχή ;)